Editörün Önerisi

1080P

Game Of Thrones 6. Sezon izle Full
MultiDil

Game Of Thrones 6. Sezon izle Full

  •  Süre: 52 Dk.
  •  Vizyon Tarihi: 2011
  •  Ülke: ABD

Game Of Thrones 6. Sezon izle | Game Of Thrones 6. Sezon

Dizisinde bildiğiniz gibi dünya üzerinde en iyi yabancı dizi izlemek için bizlere bu imkanı sunan, siz değerli dizi severlere Teşekkür ederiz. Sözü geçen yeni sezonu ile karşınıza nisan ayından itibaren sizlerle olacaktır. Bizlere Game Of Thrones 6. Sezon Sezonunu merakla beklediğinizi biliyoruz ve her zaman olduğu gibi, Filmgo olarak Game of Thrones Dizsinde bu adreste buluşmaya ne dersiniz? Bu Yabancı Dizi'yi 1080p Bluray olarak türkçe dublaj ve türkçe altyazılı olarak izleme imkanına Game of Thrones izle ulaşacağınız için bence sizde çok şanslısınız değilmi? Muhakkak bu diziyi izlemek içinde, seçeceğiniz internet sitesi size 720p deyip kalitesiz videolar sunabilir ama filmgo kalitesi bildiğiniz gibi 1080p Bluray film ve diziler sunmaktadır. Türkiyede Bluray video sezonunu açan Filmgo'dan Game Of Thrones izlemek için geldiniz ancak doğru adreste olduğunuzu asla unutmamalısınız. Bizlerde sizler gibi bu eseri çok fazla merak ettiğimizi unutmamalısınız. Bakalım akalım Bu dizide 6. Sezondan bizi neler bekliyor? İMDB puan olarak dünya üzerinde en iyi puan almayı başaran bu dizi 9.5 puan alarak zaten elinden gelen başarıyı almıştır. Game of Thrones 6. Sezonnunda bizi yine aksiyon ihtiraz ve kalite adına ne bulursanız bu sezonda izleyebileceksiniz. Bu diziyi sitemizde 10 bölüm olarak yayınlanacak ve 1080p kalitede yayınlanacaktır. Dilerseniz türkçe altyazılı ve zamanı gelince türkçe dublaj olarak sizlere filmgo aracılığı ile sunulacaktır.Yapılması gereken asında bu dizi için izledikten sonra yorumlarınızı atarak ancak film hakkında yorum yapılacak olunursa spoiler ile yapılıp diğer izleyicilere bu konuda bilgi verilmemesi gerekmektedir. Bu diziyi sizlere sunan sitemizden yorumlarınızı esirgememeniz gerekiyor aslına bizde bu konuda sizlere ne kadar minnettar olacağımızı belirtmek isteriz. Bu dizi dünyada 3 ülkede birden çekildiğini unutmamalısınız arkadaşlar sırf dizi kalitesi daha iyi olsun diye sizlere dünyanın her yerinde çekim yapan Game Of Therones 6. Sezon'nundada ellerinden geleni yaparak sizlere iyi bir dizi keyfi sunmayı hedefliyorlar. Ancak bölümlerin sadece 10 bölüm olarak sizlere sunulması biz ve siz değerli ziyaretçilerimizin bu konularda şikayetlernmelerin neden olmaktadır. her bolumu çok güzel sahnelere maal olan dizide insanlar bu diziye doyamayıp ister istemez yeni bölümleri 4 gözle beklemektedir. Ve bilindiği gibi dizi sezon finali verince neredeyse 1 sene beklemekte oluyor ister istemez bu biraz can sıkıcı ama bana kalırsa siz yinede bekleyin :)

 22314İZLENME

 12FAVORİ

 9.5İMDB

Detay
Plus çalışmıyorsa diğer partlardan izleyebilirsiniz. Çalışan part kalmayana kadar yenilenmez. Bunun için bildirim yapmayınız. Google Chrome kullanmanızı tavsiye ederiz. Diğer tarayıcılarda partlar bozuk görünebilir. Sitemizden film isteğinde bulumak isteyen ziyaretçilerimiz sitemize üye olma zorundadır. Filmgoo.Com iyi seyirler diler
  Game Of Thrones 6. Sezon İlk Bizde!

  Beğen
182
71
- Reklamı Geç -
reklamidm
Game Of Thrones 6. Sezon izle Full 7.4 / 10 142 kullanıcı oyu.
PUAN : 7.4
  1. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  2. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  3. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  4. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  5. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  6. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  7. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  8. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  9. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  10. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  11. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  12. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  13. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  14. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  15. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  16. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  17. Game Of Thrones 6. Sezon izle Full  
  1. 1080P
    Game Of Thrones 6. Sezon Türkçe Dublaj - Türkçe Altyazılı Full izle
    Game Of Thrones 6. Sezon Türkçe Dublaj - Türkçe Altyazılı Full izle
    Yedi Krallık diyarının kralı olan Robert Baratheon beklenmedik bir zamanda hayatını kaybederek Demir Taht'ı çocukluk arkadaşı olan Eddard Stark'a bıraktığını vasiyet eder. Eddard etrafındaki sinsilik ve kokuşmuşluktan dolay...
    •   Tür : Game Of Thrones izle
    •   İzlenme: 63656
    •   116
        32
    •   Vizyon : 2016
    •   Süre : 60 Dk.
    IMDb9.3
    MultiDil
    1080P
    Game Of Thrones 5. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
    Game Of Thrones 5. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
    Merhaba değerli ziyaretçilerimiz. Sizlere Yaklaşık olarak 1 senedir beklenen dizinizin sezon açılışı ile karşınızdayız. Game Of Thrones dizisi ilk olarak 2011 Yılında Amerikada çekilmiştir. 4 sezonda istediği izl...
    •   Tür : Game Of Thrones izle
    •   İzlenme: 96812
    •   215
        39
    •   Vizyon : 2015
    •   Süre : 56 Dk.
    IMDb9.5
    MultiDil
    1080P
    Game Of Thrones 3. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
    Game Of Thrones 3. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
    Merhaba arkadaşlar Game Of Thrones dizisinin 3. sezonunuda sizlere 1080p Bluray kalite sunmanın haklı gururunu yaşamaktayız. Sizlere tek paçra HD kalite Game of Thrones dizisini sunmaktan gurur ve onur yaşıyoruz. ban...
    •   Tür : Game Of Thrones izle
    •   İzlenme: 128781
    •   293
        95
    •   Vizyon : 2013
    •   Süre : 50 Dk.
    IMDb9.5
    MultiDil
    1080P
    Game Of Thrones 1. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
    Game Of Thrones 1. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
    Game of thrones dizisi 2011 yılında yapımış olup her bir sezon 10 bolum oynamıştır. 4. sezon finalinide yapan Game Of Thrones dizisi 5. sezon çalışmalarına başlamıştır. 5. sezonda diğer sezonlar gibi çok şaşalı ola...
    •   Tür : Game Of Thrones izle
    •   İzlenme: 147096
    •   287
        125
    •   Vizyon : 2011
    •   Süre : 50 Dk.
    IMDb9.5
    MultiDil
    1080P
    Game Of Thrones 6. Sezon izle Full
    Game Of Thrones 6. Sezon izle Full
    Game Of Thrones 6. Sezon izle | Game Of Thrones 6. Sezon Dizisinde bildiğiniz gibi dünya üzerinde en iyi yabancı dizi izlemek için bizlere bu imkanı sunan, siz değerli dizi severlere Teşekkür ederiz. Sözü ...
    •   Tür : Game Of Thrones izle
    •   İzlenme: 22314
    •   182
        71
    •   Vizyon : 2011
    •   Süre : 52 Dk.
    IMDb9.5
    MultiDil
    1080P
    Game Of Thrones 2. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
    Game Of Thrones 2. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
    Bildiğiniz Üzere Game Of Thrones 2. Sezon sizlere 1080p bluray HD kalite eklenmiştir. İMBD 9.5 paun alan dünyanın en iyi yabancı dizilerinden olan Game Of Thrones  sizlere  Tek parça Takılmadan iz...
    •   Tür : Game Of Thrones izle
    •   İzlenme: 192941
    •   416
        191
    •   Vizyon : 2012
    •   Süre : 50 Dk.
    IMDb9.5
    MultiDil


 Game Of Thrones Filmi Yorumları

85 Yorum Yapılmış
Misafir
Avatar
Ziyaretçi
ibrahim Dulkadir 03 Şubat 2017, Cuma
teşekkürler
Avatar
Üye
  sly536 01 Temmuz 2016, Cuma
YA BİLADER NASIL OLUR YA.ŞİMDİ PAZARTESİ SABAHI YOK MU YENİ BÖLÜM AKLIMA GELDİKÇE ÇILDIRACAK GİBİ OLUYORUM.SIKILIYORUM SABRİ BUNALIYORUM AVAZ AVAZ BAĞIRIYORUM NAYIIIIIIR DİYE :((((((((
Avatar
Ziyaretçi
Jon Snow 30 Haziran 2016, Perşembe
Gençler yeni sezon nisan 2017 de çıkıyor kim bekleyecek o kadar bir sene bekletiyolar karşılığında 10 bölüm veriyolar bence bi sezonda daha fazla bölüm vermeleri gerekiyor
Avatar
Üye
  m3ngi 30 Haziran 2016, Perşembe
Şimdi 1 yıl nasıl geçecek la :/ Bu vicdansızlıktır yav.
İMZA
1453
Avatar
Ziyaretçi
SKYFALL63 29 Haziran 2016, Çarşamba
NETTU TAM EKRAN A GECMIYOR
DIGER OPENLOAD VE PLUS TEDE 9. BOLUM YOK SILINMIS
ILGILENIRSENIZ SEVINIRIM
TESEKURLER
Avatar
Ziyaretçi
özgür keleş 28 Haziran 2016, Salı
bu güzel diziye ulaşılmasını sağlayan herkese teşekkür ederim.emeğinize sağlık...
Avatar
Ziyaretçi
Cordoba 27 Haziran 2016, Pazartesi
Admin 10.bölüm tr dublaj 1080p plus olarak ekleyebilirmisin ?
Avatar
Üye
  sly536 27 Haziran 2016, Pazartesi
Lan nasıl bitti bitemez olm bu dizi nasıl final yapar Arka Sokaklar sezonda 100 bölüm çekiyor Kurtlar Vadisi 200 nasıl 10 bölüm çekip bir sene bekletirsiniz :D Bittiğine inanamadığımız bir güzel sezon daha sona erdi işi yoksa Nisan’a kadar bekle şimdi.
-- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --
Ama yenide ikinci kez King in the North duymak acayip duygusal geldi bana ağladım lan resmen.Yürü ben Jon Snow piç olsanda gönül plaketimiz senindir !!!1!1!1!!!
Avatar
Üye
  sly536 27 Haziran 2016, Pazartesi
Yürü be A-B-L-U-K-A kim tutar seni.Yorumunu ayakta alkışladım bilesin ve kesinlikle aynı fikirdeyim.Yok birde kötü bir hatırlatma yapayım gelecek sezon final sezonuda olabilir demedi deme 7. yada en geç 8. sezonda bitirmeyi planlıyorlar :( Hayır tamamen bitince ne yapıcaz birde bunu düşün :(( En sevdiğim replikle bitireyim
-- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --
’’ THE KİNG İN THE NORTH’’
!1!111!!!111!
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 27 Haziran 2016, Pazartesi
Hehehe 1!1!!1!! spoiler yedi hehehehehe
--
lan o değilde, sezon bitince üç günde maaşını yiyem memur gibi hissediyom kendimi . Bir sene boyunca nabıcaz şimdi? kış gelecek ve snowa o kadar alıştım ki, karı (kışın yağan kar) görünce snow aklıma gelicek, wıntırfell aklıma gelicek, gözünden bir damla yaş gelecek... her kombiyi açısımdaki alevde kalesinin bebişleri de böyle hohhlardı diycem hüzünlenicem. Sırf kızıl saçlı diye hiç tanımadığım bir kıza, sırf sansaya benziyo diye usulca sokulup, winter is here diğecem...
Nedir beni bu diziye bağlayan anlamadım gitti,
yedinci sezon, fenasal bir sözon olacağa benziyor, finalde üzüldüğün, kızdığım (özellikle senariste!!) çok sahne oldu. Onu alma beni al dediğim çok sahne oldu, gururlandığım, hmmna dediğim de oldu.
İzleyin, izletin ama sakın unutmayım, çünkü;
’’north remember’’
Avatar
Ziyaretçi
snow 23 Haziran 2016, Perşembe
film müthişti donmuyordu ve kesıntıde olyordu emeğin için sağol admın
Avatar
Ziyaretçi
goth 22 Haziran 2016, Çarşamba
plus eskisi iyiydi güzeldi değiştirmeyin please
Avatar
Ziyaretçi
jasmine 22 Haziran 2016, Çarşamba
ok nasıl indiriyorsun üstat
Avatar
Ziyaretçi
ahmet 21 Haziran 2016, Salı
tüm bölümlerde ok.ru neden yok. ben ordan ındırıyorum
Avatar
Ziyaretçi
jasmine 21 Haziran 2016, Salı
çabuk lan hadi admin alooooooooooooooooooooo
Avatar
Ziyaretçi
jasmine 21 Haziran 2016, Salı
adminnnnnnnnnnnnn
Avatar
Ziyaretçi
Kenan 21 Haziran 2016, Salı
Keşke bu adamın arka deliğine kılıç sokup sonra pipsini kesip demirden kafese koysalardı ardından canını tatlı ettirip bu adamı orada çıldırtsalardı :) çıldırmanın acısından mazoşistler bile zevk alamaz sadece acı duyar :D (Emeğe saygı Teşekkürler )
Avatar
Ziyaretçi
s 20 Haziran 2016, Pazartesi
muhteşem tek kelime harika
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 20 Haziran 2016, Pazartesi
Eveet, yabanlar baylar madem sezon sonuna geldik bahisleri açalım, kimler ölecek kimler kalacak?! Adettendir birileri ölüyo hep, kapı kulu askerini bile sağ bırakmıyolar biliyonuz!! tahminleri alalım:)
Kimse khaleesi demesin o ejderyaların anası,
Ejderyaların anası ölmez, westeros bölünmez ulan !!
hala 9. bölümün etkisindeyim...
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 20 Haziran 2016, Pazartesi
aynen bro, artık en büyük düşmanım o !
Sansaya dokunan eller kırılsın,
ben vurucam kırbacı :D
Avatar
Üye
  sly536 20 Haziran 2016, Pazartesi
Little Fİnger’in ölmesini tercih ederim ama bu dileğim ilerleyen sezonlara kalacak.
Avatar
Üye
  sly536 20 Haziran 2016, Pazartesi
vuuu mükemmel bölüm hakikatten tüylerim diken diken oldu, saçlarımı yoldum, tırnaklarımı yedim :D sonuç olarak bölüm başı harcanan yaklaşık 10 milyon dolarlık bütçeyi kesinlikle hak eden bir bölüm.ayrıca site ekibine bu diziyi bize bu kalitede izleme imkanı sundukları için teşekkürler.
Avatar
Üye
  sly536 20 Haziran 2016, Pazartesi
Aynen yorum beğen, butonu güzel fikir ama zukemberg abimize sormak lazım :P
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 20 Haziran 2016, Pazartesi
A-B-L-U-K-A bunu beğendi.
Admiler beğen butonu istiyoruz artık. Saygılar.
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 20 Haziran 2016, Pazartesi
En iyi ve en tatmin edici Game Of Thrones bölümü. Az daha uzatsalar final bile sanabilirdim. Filmler aratmayan sahneler, çok iyi geçişler ve efektler kullanılmış.
Olmuş bu, bu sefer yerinde duramadım aq :D
Avatar
Üye
  sly536 20 Haziran 2016, Pazartesi
Haklısın bro sanki dizi bölümü değil bütün bir savaş filmi gibiydi.BAŞARILI
Avatar
Üye
  Sehmus-FB 20 Haziran 2016, Pazartesi
-- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --
Her zaman ki gibi mükemmel bir 9.bölümdü GoT tarihinin en mükemmel bölümüydü hele o sonu yok mu :D :D oç. Ramsay kendi hayvanlarına yem oldu
ayrıca mükemmel görüntüden dolayı teşekkürler Filmgo ekibi :)
İMZA
Şehmus B.
Avatar
Ziyaretçi
hahaa 19 Haziran 2016, Pazar
altyazıyı hazırlayan arkadaş lise terk sanırım
Avatar
Üye
  sly536 15 Haziran 2016, Çarşamba
Jon savaşı kaybederse ve/veya ölürse bence HBO da büyük izleyici kitlesi kaybeder.
Avatar
Üye
  sly536 15 Haziran 2016, Çarşamba
Senin ölümüne en çok üzüldüğün karakter Shae olmalı :D
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 15 Haziran 2016, Çarşamba
khaleesi nefes alsın yeter bence :)
Avatar
Ziyaretçi
Çağlar Borda 14 Haziran 2016, Salı
admin ne zaman Türkçe dublaj yükleyeceksin ...
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 14 Haziran 2016, Salı
khaleesi ile snow kartopu savaşı yapıyolar 8. bölümde, sansa da hayvan gibi şii yapıyonuz diye yabanilere kızıyo... ak dedelerimiz de kıştepesi köyünde orolet içip, nerde o eski kışlar diye iç geçiriyo.... mutlu aile sadeti işte yeni bölüm nolsun, :)))
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 09 Haziran 2016, Perşembe
yeni bölümü daha yeni izledim; iyidi, hoş sahneler vadı, hüplemeler, çatallamalar falan:)
-yav o değil de, geçen sezondan, khaleesi, yardımcı kızla zenciyi pramide kapatmıştı noldu onlara :))
Avatar
Ziyaretçi
ers 07 Haziran 2016, Salı
admin teşekkürler ancak tr dublaj 1080p olucakmı bekleyelimmi ?
Avatar
Üye
  xanomy 16 Haziran 2016, Perşembe
plus ne onuda soyleydiniz bari
Avatar
Yönetici
  Slark 07 Haziran 2016, Salı
Plus geldi 1080p Türkçe Dublaj izleyebilirsiniz. İyi seyirler.
Avatar
Üye
  sermert 06 Haziran 2016, Pazartesi
Sezonda 10 bölüm yapıyorsunuz
Bari bölüm süresini biraz uzatın 40 dk dizimi olur..
İyi iş valla heee.. 10 bölüm çek yat aşağı *** gibi para götür.
Avatar
Üye
  mahmud 31 Mayıs 2016, Salı
Şunun şurası ne kaldı finale HADİ ADMİN KIRMA BİZİ TEŞEKÜRLER....
İMZA
m.v
Avatar
Ziyaretçi
gerdaac 31 Mayıs 2016, Salı
la admi atsaana mesainin bitmesini mi beklyiorsun
Avatar
Ziyaretçi
vabseqa 31 Mayıs 2016, Salı
plus daha iyi gerçektende
Avatar
Ziyaretçi
ahmd 31 Mayıs 2016, Salı
admin bey hadi yükle artık hd noss ya da plus daha kaliteli
Avatar
Üye
  mahmud 31 Mayıs 2016, Salı
ADMIN bu gun tr dublaj gelirmi?
İMZA
m.v
Avatar
Ziyaretçi
abbey 31 Mayıs 2016, Salı
aynen admin bey bekliyoruz
Avatar
Ziyaretçi
driveangry 31 Mayıs 2016, Salı
6. bölümü güncelleyin artık plus yada hd nos ile hadi ya
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 30 Mayıs 2016, Pazartesi
warning spoiler ahead:
Sör davos’a tecavüz ediyolar, benden sölemesi :)
şaka bi yana, durgun başlayıp tempolu biten bi bölümdü. Son sahnede tekbir getiresim geldi, çok pis gaza geldim asda:)
Avatar
Ziyaretçi
Hasan Emirhan 29 Mayıs 2016, Pazar
30 mayısta 6. bölüm sitenizde neden yok ? Admin insanları bekletme .
Avatar
Üye
  YalnizPatates 25 Mayıs 2016, Çarşamba
-- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --
Böylece isminin anlamını öğrenmiş olduk,umarım ölmemiştir dicemde kesin öldü sonuçta game of thrones izliyoruz :( hold the door > hodor
Avatar
Üye
  mahmud 24 Mayıs 2016, Salı
Kapıyı tut HODOR
:-(
:-(
İMZA
m.v
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 24 Mayıs 2016, Salı
bu sefer güldürmedi...
la nabem spoilersiz dizi yorumu mu olur:)
iyidi iyi bu sefer aksiyonu boldu...
burdan şerefsşz kankama sesleniyom, lan hani dotrakiler şehirde grup yapıyodu lan!!!
:)
Avatar
Üye
  1907gencay 24 Mayıs 2016, Salı
gerçek 1080p kalitesi budur. Dizi akıyor.
İMZA
gencay
Avatar
Üye
  mehmet1903 23 Mayıs 2016, Pazartesi
Bu 5.bölümde ağladım sonunda
Avatar
Ziyaretçi
HARUN 23 Mayıs 2016, Pazartesi
DİYER SEZONLARIN TÜRKÇE DUBLAJI YOK MU ACABA ADMİN
Avatar
Üye
  mahmud 23 Mayıs 2016, Pazartesi
ADMIN ELLERNE SALIK 5 Cİ BÖLÜM TR DUBLAJ BEKLİYOM
İMZA
m.v
Avatar
Üye
  yupermann 23 Mayıs 2016, Pazartesi
Dizi gece 12’de alt yazılı olarak birçok sitede yayınlanırken, saat 12 olmasına rağmen sizde tık yok ? Hayırdır 5.bölüm için vahiy mi bekliyorsunuz ?
İMZA
Her link bir gün ölümü hak edecektir.
Avatar
Üye
  mahmud 17 Mayıs 2016, Salı
ADMIN lütfen tr dublaj
İMZA
m.v
Avatar
Ziyaretçi
Mustafa 12 Mayıs 2016, Perşembe
Admin Turkçe Dublaj niye yayınlıyosun.
İnsanlar artık alışsın orjinal sese alt yazıya.
Avatar
Ziyaretçi
cersei 12 Mayıs 2016, Perşembe
hadi atın şu 3. bölümü plus ile
Avatar
Ziyaretçi
canan 11 Mayıs 2016, Çarşamba
alltyazılı plus atarmısınız
Avatar
Ziyaretçi
jasmine 10 Mayıs 2016, Salı
3. bölümü tekrar atın başka oynatıcı ile
Avatar
Ziyaretçi
erdem 09 Mayıs 2016, Pazartesi
3. bölüm ne zaman eklenir
Avatar
Üye
  celalatik 03 Mayıs 2016, Salı
Game Of Thrones butun bulumleri turlce dublaj yapsana admin iyi olurdu vallahi alt yazi olarak takip edemiyorum hadi bi zahmet el at
İMZA
Atik
Avatar
Ziyaretçi
troya 03 Mayıs 2016, Salı
hadi looo admin
Avatar
Ziyaretçi
sistine 03 Mayıs 2016, Salı
admin abi düzeltirmisiniz 2. bölümü plus atar mısınız?
Avatar
Ziyaretçi
goft 03 Mayıs 2016, Salı
hadi plus yada hd nos atın da izleyelim lütfen
Avatar
Ziyaretçi
mehmet 02 Mayıs 2016, Pazartesi
admın dıger dızılerıde guncellermısın ızleyemıyoruz ayrıca daredavıl dızsınıde eklermısın
Avatar
Ziyaretçi
jaime 02 Mayıs 2016, Pazartesi
plus lar silinmiş yok, tr dublaj atar mısınız
Avatar
Ziyaretçi
Ers 26 Nisan 2016, Salı
tr dublaj için teşekkürler plus 1080p dublaj için’de eklenicekmi ?
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 26 Nisan 2016, Salı
olmamış hocam, bu ilk bölüm bu diziye olmamış... Aşırı mantık hataları vardı, minnak bi spoiler vereyim..
-- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --
lan o nası tazı köpelari la, parkta gezdirsem 10(yazıylan on) tane hatun düşürürüm o kaaa ponçikler :)
dahada vermem sp...
Bütün bütçe bölüm sonu canavarına gitmiş anlaşılan ASDASD:)
-Teşekkürler filmgo 2. bölüm ne zaman çıkar acaba, haftalık mı çıkıyor dizi yoksa aylık mı. Bilmediğimden soruyorum. İyi çalışmalar.
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 26 Nisan 2016, Salı
Yok sorun değil, hatta olması gerekeni yaptınız, haklısınız da. Ben sadece esprili bir dille bir kaç yorum atayım dedim. Cevabınız için teşekkürler, bak patlamış mısır yiyen kediyim şerefisizim sadece bu sitede filmlere yorum yapıyorum :) Paylaşımlarınızın devamı ile...
Avatar
Yönetici
  Slark 26 Nisan 2016, Salı
Spoiler verip tadı kaçmasın diye sansürledim yazını. Haftalık çıkıyor dizi. İyi seyirler.
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 26 Nisan 2016, Salı
Sansür ha, sevdim bunu.. :)
Tamam yaptım ama sor bakalım niye yaptım, neden yaptım:) İşte gördünüz yaptım..
Ama hangimiz yapmadık ki çılgınlar gibi :) gurban olduğum ahanda dayıya sor..
..
Amirim 2. bölüm nezaman gelir bide nezarethanenin wi-fi şifresi ne, o zaman kadar canımız sıkılmasın :))
Avatar
Ziyaretçi
Ersin 25 Nisan 2016, Pazartesi
Tr dublaj’ı eklenicekmi iÇin 6.sezonun dublajı yapılmış .
Avatar
Ziyaretçi
canoan 25 Nisan 2016, Pazartesi
admim kardeş hd nos atarmısınız?
Avatar
Ziyaretçi
Malos 24 Nisan 2016, Pazar
Aloo admin hani 24 nisan di. 35 nisan olucak daha yok
Avatar
Ziyaretçi
Mal 24 Nisan 2016, Pazar
Nerede kali yauw :/
Avatar
Üye
  A-B-L-U-K-A 24 Nisan 2016, Pazar
Ahanda 24 Nisan, mesai saati bitimine kadar beklicem. Aksi halde mıhtarları toplarım kınarım sitenizi. (gülen kaka)
-sahi la dizinin tek bölmüm mü gelcek tüm sezon bölümleri mi?
Avatar
Ziyaretçi
Eren kurt 27 Mart 2016, Pazar
merhabalar 24 nisanda yayınlanacağı yazılmış bugün 27 Nisan hala bi haber yok mu
Avatar
Üye
  yupermann 17 Nisan 2016, Pazar
Bugün 27 Nisan mı ? Arkadaş Mart ayında Nisanı yaşıyorsun sen anlaşılan ?
Diziye 10 gün kaldı (bugün itibariyle)
İMZA
Her link bir gün ölümü hak edecektir.
Avatar
Ziyaretçi
yoq amına 01 Nisan 2016, Cuma
malı nerden temin ediyon sen gardaş tam olarak ne kullanıyorsun
Avatar
Ziyaretçi
Furkan Gömeç 29 Mart 2016, Salı
yok artık ne kullanıyorsunuz bugun 27 mart ne nisanı
Avatar
Üye
  yupermann 24 Mart 2016, Perşembe
Ortadaki arkadaş olmasa, hadi oldu diyelim işi gevezeliğe vurmasa video güzelmiş aslında.!
İMZA
Her link bir gün ölümü hak edecektir.
Avatar
Ziyaretçi
Umman Çiftçi 24 Mart 2016, Perşembe
Game Of Thrones 6. Sezonu merakla bekliyorum
Avatar
Yönetici
  Admin 23 Mart 2016, Çarşamba
Game Of Thornes 6. Sezon size iyi gelecek :)
İMZA
Duvarlar Renkli Olsada, Karanlıkta Ne Görebilirsinki???
Avatar
Ziyaretçi
mert 23 Mart 2016, Çarşamba
admin dedemin fişi nezaman gecek haber yokmu ?

Benzer Filmler

1080P
Game Of Thrones 1. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
Game Of Thrones 1. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
Game of thrones dizisi 2011 yılında yapımış olup her bir sezon 10 bolum oynamıştır. 4. sezon finalinide yapan Game Of Thrones dizisi 5. sezon çalışmalarına başlamıştır. 5. sezonda diğer sezonlar gibi çok şaşalı ola...
  •   Tür : Game Of Thrones izle
  •   İzlenme: 147096
  •   287
      125
  •   Vizyon : 2011
  •   Süre : 50 Dk.
IMDb9.5
MultiDil
1080P
Game Of Thrones 2. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
Game Of Thrones 2. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
Bildiğiniz Üzere Game Of Thrones 2. Sezon sizlere 1080p bluray HD kalite eklenmiştir. İMBD 9.5 paun alan dünyanın en iyi yabancı dizilerinden olan Game Of Thrones  sizlere  Tek parça Takılmadan iz...
  •   Tür : Game Of Thrones izle
  •   İzlenme: 192941
  •   416
      191
  •   Vizyon : 2012
  •   Süre : 50 Dk.
IMDb9.5
MultiDil
1080P
Game Of Thrones 3. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
Game Of Thrones 3. Sezon izle | Game Of Thrones izle HD
Merhaba arkadaşlar Game Of Thrones dizisinin 3. sezonunuda sizlere 1080p Bluray kalite sunmanın haklı gururunu yaşamaktayız. Sizlere tek paçra HD kalite Game of Thrones dizisini sunmaktan gurur ve onur yaşıyoruz. ban...
  •   Tür : Game Of Thrones izle
  •   İzlenme: 128781
  •   293
      95
  •   Vizyon : 2013
  •   Süre : 50 Dk.
IMDb9.5
MultiDil
1080P
Game Of Thrones 6. Sezon Türkçe Dublaj - Türkçe Altyazılı Full izle
Game Of Thrones 6. Sezon Türkçe Dublaj - Türkçe Altyazılı Full izle
Yedi Krallık diyarının kralı olan Robert Baratheon beklenmedik bir zamanda hayatını kaybederek Demir Taht'ı çocukluk arkadaşı olan Eddard Stark'a bıraktığını vasiyet eder. Eddard etrafındaki sinsilik ve kokuşmuşluktan dolay...
  •   Tür : Game Of Thrones izle
  •   İzlenme: 63656
  •   116
      32
  •   Vizyon : 2016
  •   Süre : 60 Dk.
IMDb9.3
MultiDil

KAPAT !!