1080P

A Serbian Film – Bir Sırp Filmi Sansürsüz izle Full 1080p
Altyazı

A Serbian Film – Bir Sırp Filmi Sansürsüz izle Full 1080p

Dünya'da yasaklı filmler arasında yer alan Bir Sırp Filmi adlı korkunç sahneler olan filmi sitemizde siz filmgoo.com sakinlerini biraz dehşete düşürmek için paylaşıyoruz. Filme yaş sınırı koymak aslında pekte anormal olmaz. Bir Sırp Filmi izlerken bir yetişkin film yıldızının düşeceği korkunç durumunu göreceksiniz. Ünlü yıldız emekli olmuş ailesi ile sakin bir hayat yaşarken bir yapımcıdan yeni film çekimi için teklif gelir. Önce istemezken, yapımcı çok farklı bir film olacağını ve astronomik ücret alacağını söyleyince, zaten paraya ihtiyacı olduğu için işi kabul eder. Fakat senaryo hakkında en ufak bir bilgi bile vermemişlerdir. Ruh hastası bir senaryo ve ekip dünyanın en şiddetli yetişkin filmini çekecektir. Tekrar uyarmakta fayda olduğunu düşünerek film oldukça vahşet ve korkutucu görüntüler içermekte. Psikolojisi hassas olan kişilerin izlemesi önerilmez. Filmi izledikten sonra yorumlarınızı bekler ve iyi seyirler dileriz.

 244106İZLENME

 3FAVORİ

 5.2İMDB

Detay
Film Nasıl indirilir ? Öğrenmek için BURAYA TIKLA Yeni Dizi Sitemiz DiziGoo açıldı. Önerilerinizi bekliyoruz.
  Psikolojisi hassas kişiler ve 18 yaş altı için önerilmez.

  Beğen
90
181
reklam
A Serbian Film – Bir Sırp Filmi Sansürsüz izle Full 1080p 6.4 / 10 304 kullanıcı oyu.
PUAN : 6.4

 Srpski Film Filminin Oyuncuları ve Yönetmeni



 Srpski Film Filmi Yorumları

91 Yorum Yapılmış
Misafir
Avatar
Ziyaretçi
misafirim 21 Şubat 2018, Çarşamba
neden her boku abartıyorsunuz. şu filmden 2 sahneyi çıkarsanız film sıradanlaşacak.. o sahnelerde bugünkü yaşadığımız dünyada yaşanılabilirliği olan olaylar.. gözünüzü açın biraz aq.. her siki abartmayın.. film gerçekleri anlatmış.. kime güvenip kime güvenmeyeceğinizi.. paradan cok daha önemli şeylerin oldugunu.. ha yönetmen bu şekilde anlatmak zorunda mıydı.. elbette ki hayır fakat ilgi çekmeye falan çalışmış olablir.. bişey kanıtlamak istemiş olabilir.. sıkıntısı da olabilir.. kısaca size izleyin diyen olmadı kafanıza silahta dayamadılar.. boşuna aauuuu yapmayın hadi eyv
Avatar
Yönetici
  Slark 19 Şubat 2018, Pazartesi
Filmi izliyorsanız ya konusunu duyup geldiniz yada küçük bir ihtimalle şans eseri açtınız. Fakat şans eseri açtıysan filmin bulunduğu kategori belli, uyarı var altta yüzlerce yorum var. Bunları okuyup izleyip burada küfür yazıyorsan kişiliğinde sorun var. Yok niye ekledin yok şu yok bu. Filmi hem izle hem niye ekledin. Sen niye izledin bu kadar yoruma rağmen ?

Bundan sonra film eleştirisi hariç hiçbir yorum onaylanmayacaktır.
Avatar
Ziyaretçi
Lütfen 11 Şubat 2018, Pazar
arkadaşlar sakın izlemeyin bu filmi. umarım bu yorumumu görürsünüz. kapattım izlemeden. genel ahlâka aykırı.
Avatar
Ziyaretçi
izleyici 06 Şubat 2018, Salı
midem bulandı . bir yorumda bulunmayacağım . Teşke yorumları okuyup film baksaydım . Kesinlikle ve kesinlikle seyretmeyin . Lütfen bu filmide siteden kaldırın .
Avatar
Ziyaretçi
izleyici 05 Şubat 2018, Pazartesi
izleYİN GENÇLER İZLEYİNDE O AMK SIRPLARININ NE BOK OLDUĞUNU GÖRÜN İŞTE PARANIN NE YAPABİLECEĞİNİ GÖRÜN İŞTE AQ
Avatar
Ziyaretçi
Bryan 31 Ocak 2018, Çarşamba
Filmi izleyenler çok abartmışlar alayı bebe çoluk çocuk takımı sanatta herşey serbesttir.neyin nolduğunu bilmiyorsunuz boş boş film izliyorsunuz bende dedim ne var filmde bu kadar herkes kotulemiş
Avatar
Ziyaretçi
bahar aysun 28 Ocak 2018, Pazar
Ben hayatımda böyle iğrenç böyle leş böyle kalleş böyle ırzı kırık bi film senaryosu görmedimde izlemedimde..... hala ağzım açık ekrana bakıyorum, Allah bildiği gibi yapsın bu filmi çekenleride oynayanlarıda bu fılmın yayınlanmasında emeği geçenleride. rezil kepazeler!!!!!!!
Avatar
Ziyaretçi
emre şasdşa 17 Ocak 2018, Çarşamba
bu filmde emeği geçen herkesin anasını ** ** çocukları psikolojimi bozdu
Avatar
Ziyaretçi
Alter EGOM 17 Ocak 2018, Çarşamba
TAM BİR ŞAHASER, HAYATIN GERÇEKLERİ BDSM KATEGORİSİ İLE BİRLEŞMİŞ. OROSPU ÇOCU VUKTİR
Avatar
Ziyaretçi
izleyici 14 Ocak 2018, Pazar
SAKIN İZLEMEYİN BU FİLMİ ÇEKENİNDE SENARİSTİNİNDE ALLAH BELASINI VERSİN SİNEMA TV ÖĞRENCİSİYİM YORUMLARI DİKKATE ALMADIM KÖTÜ FİLM YOKTUR DEDİM SİNEMADAN SOĞUDUM BİRAZ OLSUN AKLINIZ VARSA BU KADAR İNSANIN SÖYLEDİĞİNİ DİNLEYİN BEN DİNLEMEDİM SİZ DİNLEYİN SAKIN İZLEMEYİN
Avatar
Ziyaretçi
içinizden biri 12 Ocak 2018, Cuma
İzlemenizi tavsiye etmiyorum özellikle o kadar boktan bitirilmiş ki. Sexin, saplantıların,tutkuların, paranın insana neler yaptıracağını kafanızı sikecek derecede aktaran bi yapıt olmuş. Ben merağıma yenik düştüm çünkü kimse tavsiye etmeme nedenini açık bi dille ifade etmedi. (Edemedi) Filmin hoşuna gidebilecek insanlardan da tiksiniyorum. Psikoseksüel rahatsızlıkları olduğunu düşünüyorum. Bu tür takıntılı insanları biyolojik atık olarak görüyorum. Filmde kendi oğluna ilaçların etkisinde tecavüz eden bir baba var. en azından bunu bilerek izlemeye karar verin. benden izlemeyi düşünenlere bir iyilik :) he son olarak senarist bunu hangi kafayla yazdı acaba amk bunu da çok merak ediyorum açıkçası.
Avatar
Ziyaretçi
ahssdısd 07 Ocak 2018, Pazar
Aq insanı sexten soğutan film bu filmin senaristinin aq yam
Avatar
Ziyaretçi
papata puputo 07 Ocak 2018, Pazar
niye yasaklanmamış bu ...
-- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --
adam çocuğunu *** resmen.. karısını da karısının erkek kardeşi becerdi töbe töbe ..
kıyamet kopma zamanı çoktan gelmiş geçmiş..
Avatar
Ziyaretçi
Eyüp yıldız 02 Ocak 2018, Salı
Benim gibi herturlu filmi izleyen biri bile Kasım kasım kasıldım izlerken. Lanet olsun sizin filminize.ben hata ettim izledim siz o hataya düşmeyin
Avatar
Ziyaretçi
Birisi 15 Aralık 2017, Cuma
Korku diye indirdim. İzlemeden önce yorum okuyayım dedim. Aman Ya Rabbi... Neler neler yazılmış. Allah bu filmi çekenin de, çocuğunun bu filmde oynamasına izin veren ailenin de belasını versin. Yuh...
Avatar
Ziyaretçi
FevzproNet 13 Aralık 2017, Çarşamba
bir daha mala vuramayacağım sanırım çok soğudum amk
Avatar
Ziyaretçi
piskoloji kalmadı amk 11 Aralık 2017, Pazartesi
bu ne amk pisikolojim bozuldu lan oysa ben daha 16 ımdaydım önümde hayallerim verdı amk sakın izlemeyin abi adam resmen **********
Avatar
Ziyaretçi
acı cok acı 03 Aralık 2017, Pazar
izleyin ki para kazanmanın mutlu bir aileden önemli olmadığını anlayın...
izleyin ki kardeşiniz bile olsa kimseye evinizi mahreminizi açmamayı öğrenin
izleyin ki mutluluğunuzu kimse görmeden yaşamayı öğrenin. zor bi film ve çok acı. aile olmanın bizi tüm kötülüklerden pornodan herşeyden koruduğunu öğrenin. kendinize seveceğiniz bi insanla yuva kurun ve o yuvada kimseyi çok hayatınıza almadan yaşayın. ama mutlaka izleyin izlettirin. kötülük gizli kalmasın
Avatar
Ziyaretçi
Şule ünsal 03 Aralık 2017, Pazar
Nymphomaniac ve testere karışımı bir şey olmuş bence zaman kaybı çok rahatsız edici sahneler var meraktan izledim keşke izlemeseydim
Avatar
Ziyaretçi
Neden neden? 29 Kasım 2017, Çarşamba
Kesinlikle izlemeyin abi açık ve net gözümü kapatıyorum sahneler gözümün önüne geliyor. Aşırı bir şekilde bilinç altına yerleşiyor ki bir bayan olarak da filmden nefret ettim. İzlenmemesi gereken filmlerin en başında yer alıyor bence.
Avatar
Ziyaretçi
bunlar oluyor 26 Kasım 2017, Pazar
ben internet üzerinde neler neler gördüm, ama bu film, onların da ötesine geçmiş... kötü bir film değil, sadece görmek istemediğiniz gerçekleri yüzünüze vurduğu için kızdınız. bunlar oluyor, olmuyor demeyin, fazla uzağa gitmenize gerek yok, daha birkaç yıl önce oldu bu ülkede...
Avatar
Ziyaretçi
millet 18 Kasım 2017, Cumartesi
kaldırın bu filmi bu kadar şerefsizlik bu kadar pis filim olmaz bu filmi yazan nasıl bir piskolojiyle yazmış igrenç ruh hastası bir filim
Avatar
Ziyaretçi
aman tonrem 12 Kasım 2017, Pazar
Ben psikolojimi bozdum izlemek isteyenlere önerim izleyin geberin :D
Avatar
Ziyaretçi
Neden neden? 29 Kasım 2017, Çarşamba
Cidden psikoloji bozacak türden bir film. Yorumları gördüm çok merak ettim, izledim.. Keşke izlemeseydim. Bin pişmanım izlediğime. Çok merak ediyorum bu gece nasıl uyuyacağım acaba?
Avatar
Ziyaretçi
endo 29 Ekim 2017, Pazar
izlemeyin
ahlaken ruhen aile yapısına insanlığa vicdana herseye aykırı :( toplumu tecavüze enseste şiddete teşvik edecek konkunç bi şey bu

keşke izlemeseydim
Avatar
Ziyaretçi
yiğit gıgı 18 Ekim 2017, Çarşamba
Mideme ve psikolojime güveniyorum şuana kadar izlediğim en iğrenç film Human Centipede di ama onda dahi ne midem bulandı ne gözümü kırptığım sahne oldu ama bunu bilemem arkadaşlar dedi izle baya sıkıntılı film diye bu arada zaten yaşım tutuyor (19) bakalım nasılmış
Avatar
Ziyaretçi
Mert Avcı 09 Ekim 2017, Pazartesi
Vayy amk ben 12 yaşındayken bunu bana izletmişlerdi mk görünce tekrardan iğrendim
Avatar
Ziyaretçi
Emir Köktürkoğlu 09 Ekim 2017, Pazartesi
Arkadaşlar filmin vahşetinde ötesinde bir kurgusu var. Eğer o kadar izlemek istiyorsanız lütfen sağlam bir kafayla izleyin zira ben ekrana kusucaktım. Ayrıca insanlara bu kadar hayvanca dürtüleri izlettikten sonra verdiği mesajı almasamda olur.
Avatar
Ziyaretçi
enezbeyruha 09 Ekim 2017, Pazartesi
bune ya yemin ediyorum iğrenc bişey cok fazla taciz var izlemeyin ya ilişkiden soğudum tiksindim zevkim kalmadı bebek sahnesi cok kötü bişey ya kolay kolay insan kalkamaz altından nasıl kafamdan atıcam bilmiyorum filmin cıkarıcak ders fazla azgın sonu helak olmaktır bukadar acık ve net
Avatar
Ziyaretçi
Samet 08 Ekim 2017, Pazar
Amk siz ne anlarsınız filmden izlemeyin o zaman altı üstü bir film gerçeklikle alakası yok bu filmi yapan adamlar derin bi mesaj veriyor sizin gibi cahillerde bunu bilmiyor işte bizim insanımız bu yüzden geri kafalı internette bu yapılanları gerçekleri dahada kötüleri var adamlar onlardan esinlenerek yapmış amk geri zekalıları...!
Avatar
Ziyaretçi
feyzi 26 Aralık 2017, Salı
mesela belgesel gibi bişey çekebilirlerdi veya böyle bi olayı hiç sahneye almaz sadece adını geçirerekte ortaya koyabilirlerdi sizin gibi sapkın asalak yaratıklarada 31 lik malzeme çıkmazdı filmdeki vulkmirden hiç bir farkınız yok
Avatar
Ziyaretçi
Beyin 25 Aralık 2017, Pazartesi
Nasıl aktarabilirlerdi mesela başka yol dediğin? Sırf yorum olsun diye konuşuyorsun avel.
Avatar
Ziyaretçi
feyzi ergin 20 Aralık 2017, Çarşamba
senin kafan mı güzel modern olmaya çalışıcam derken avel gibi hareketler sergilemişsin filmde çocuk oynuyor lan çocuk 9 yaşında ya var ya yok gerçek hayatta bunların yaşandığına şüphemiz yok zaten fakat bunu insanlara böyle iğrenç bi film ile deilde başka yollarla aktarabilrlerdi 3 kuruş için bi çocuğun hayatını yakmaya değmez
Avatar
Ziyaretçi
TRBAN 23 Eylül 2017, Cumartesi
ÇOK SAÇMA HAKKETTEN RUH HASTASI BİR FİLM TAVSİYE 0 YAPIMDA EMEĞİ GEÇEN ***
Avatar
Ziyaretçi
white 22 Eylül 2017, Cuma
filmi indirdim ancak txt uzantılı indiriliyor ne yapmalıyım?
Avatar
Ziyaretçi
izleyici 19 Eylül 2017, Salı
Tamam yasaklara karşıyız sansüre karşıyız ama bu film yasak kelimesine yakışıyor sayfa yöneticilerini bu konuda hassasiyete davet ediyor ve filmin kaldırılmasını rica ediyorum
Avatar
Ziyaretçi
fenasikerim 16 Eylül 2017, Cumartesi
evde tek olsam kesin izlerim
Avatar
Ziyaretçi
Murat 15 Eylül 2017, Cuma
Bu filmin yönetmenini yapımcısıni sponsorlarını senaristini ışıkçısını kameramanini oyuncusunu çaycısını kısaca yayında ve yapımda emeği geçen herkesin anasının avradının anında rus edebiyatı yazıyım
Avatar
Ziyaretçi
ugur 14 Eylül 2017, Perşembe
4. postadayim cok guzel bir film
Avatar
Ziyaretçi
bolulu necmi 13 Eylül 2017, Çarşamba
bok gibi film saçma sapan işte
Avatar
Ziyaretçi
GAMZE 12 Eylül 2017, Salı
BEN NEDEN İZLEDİM BU FİLMİ ANANSINI *** BU NASIL BİR FİLM BU FİLMİ YAPANIN TA *** *** EVLATLARI BÖYLE FİLMMLİ YAPALIFIM *** BUNEAMK PSİKİLOJİLİM ** *
Avatar
Ziyaretçi
Berk Ertürk 11 Eylül 2017, Pazartesi
*** vardı *** koyayım 17 yaşında izledim *** filmini bebek bölümü gözümün önüne geldiyo o bagırısı kafayı sıyırıyodum **** koyayım bu flmi yapanın **** çocuğu ananı **** hırıstiyan **** sülaileni ****
Avatar
Ziyaretçi
mıho 11 Eylül 2017, Pazartesi
Bune ** öneri ile baktık her ** var böyle film mi olur *** her türlü ** var izlemeyin lütfen ** ***
Avatar
Ziyaretçi
HATAY 11 Eylül 2017, Pazartesi
Bu filmde Emeği ve ****** geçenin ta ****** cocukları boyle filmmi olur lan
Avatar
Ziyaretçi
ankara 10 Eylül 2017, Pazar
bunu cekeninin ben boyle boktan bir film mi olur.
Avatar
Ziyaretçi
Melis Gündoğan 07 Eylül 2017, Perşembe
Gayet güzel filmdi. Tabii aşırı açık seçik sahneler de vardı. Bence psikolôjiyi etkilemiyor, bitince gayet normâl devam ediyorsunuz. Çok büyütmeyin.
Ama küçükler izlemesin yine de.
Avatar
Ziyaretçi
Samet 13 Eylül 2017, Çarşamba
Bir tek ben senin gibi düşünmüyormuşum sevindim aq kdjdjdjjsjsjdj
Avatar
Ziyaretçi
Elçin Yahyayevic 01 Eylül 2017, Cuma
Mənim üçün problem yaratmadı amma həqiqətəndə iyrəncliklə dolu bir filmdir bəzi yerlərində diksindim.Psixologiyanıza dibinə qədər təsir edə bilər.Maraqlı gəlirsə izləyin amma hava qaranlıq olanda yox .Yenədə məsləhət görmürəm ondansa dünya görüşünüzü artıracaq filmlər izləyin.Açıq aşkar ölüyə və yeni doğulan uşağa təcavüz var.Yenə də özünüz bilin.
Avatar
Ziyaretçi
Elmar Mamedov 19 Ağustos 2017, Cumartesi
Iyreclikle dolu sehneler var filmde.ama gerkec odur ki bu sektora maraqli olan ruh xestesi insanlar var.filmde izleyiciye catdirilmaq istenen mesaj budu.esebi zeif olanlar izlemesin
Avatar
Ziyaretçi
aram al 08 Ağustos 2017, Salı
iğreçti, psikolojim bozuldu savları bir yana, bence verilmek istenen mesaj, kurgu, oyunculuk tek kelime ile berbat. sanatsal değeri olan bir yapım bekliyordum ama tamammen zaman kaybı.
Avatar
Ziyaretçi
NAME 06 Ağustos 2017, Pazar
pskolojim alt üst oldu zayıf bunyeye sahip ve 24 yaş altı izlemeyin lütfen flmin konusu malesef böyle bir piyasanın oldugunu kanıtlar gibi inanın tüylerim diken diken oldu bir bayan olarak şunu söylemeliyim İÇİM ÇOOOKK ACIDI....
Avatar
Ziyaretçi
Hakan 17 Eylül 2017, Pazar
Cok mu acidi içiniz: )
Avatar
Ziyaretçi
ahmet 06 Ağustos 2017, Pazar
3. kez izliyorum neden bilmiyorum ama hoşuma gidiyor
Avatar
Ziyaretçi
TÜRK SİBER GÜVENLİK 02 Ağustos 2017, Çarşamba
HACKED.. !
-TSG
Avatar
Ziyaretçi
mustafa yılmaz 28 Temmuz 2017, Cuma
hayatımda bır daha yasaklı film izlemem boş yere yasak koymamışlar izlemediyseniz eger bu sayfayı hemen kapatmak mantıklıca olur .
Avatar
Ziyaretçi
Kamil Tüter 28 Temmuz 2017, Cuma
Tamamen gerçekçi bi film. İğrenç buluyorum ben de lakin bu gerçek hayatta olan birşey artık. Biz sıradan hayatımıza devam ederken, bunların hepsi neredeyse yaşanıp kayıt altına alınıp paylaşılıyor. Deepweb bunların yuvası. Şu kullandığımız internet bile genel internet ağının %3 ü felandır. Geri kalanında bu tür pisliklerin hepsi dönüyor. Çocuk pornoları, ölü becerme, kendi çocugu, yeni doğan vs. Allah böyle pislikleri ıslah etsin. Kıyamet bunlar yüzüden gelecek ve gelsin de. Bu kadar iğrenç bi dünyada yaşamak insanın zoruna gidiyor. Gerçek olaylar bunun bilincinde olup ders çıkarmak için izleyebilirsiniz. Anlamadan izlediğiniz taktirde hep Boktan bi film olacaktır.
Avatar
Ziyaretçi
Berkan figan 25 Temmuz 2017, Salı
Film çok güzeldi tam gerçeği yansıtıyor filmi izleyip ders çıkarmak lazım düşmanlarımıza karşı uyanık olmak lazım beni rahatsız eden sahneler bebek sahnesi ki onda da baktım oyuncak bebek kullanmışlar biraz rahatladım ama böyle şeyler yaşanıyor malesef gerçek hayatta bir de çocuk sahnesi rahatsız etti ayrıca kadının başını keserken rahatsız oldum başka diğer sahneler zaten bu tür filimlerde çokça görülüyor tabiki bu benim fikrim diğer arkadaşların da fikrine saygı duyuyorum
Avatar
Ziyaretçi
Bir adam 19 Haziran 2017, Pazartesi
Bu filmi yapanın Allah cezasını versin yarım saat izledim b*k gibiydi
Avatar
Ziyaretçi
Reis 16 Haziran 2017, Cuma
hayatımda izlediğim en saçma sapan film kesinlikle izlemeyen zaman kaybından başka hiçbir şey değildir
Avatar
Ziyaretçi
Batuhan K. 14 Haziran 2017, Çarşamba
Hayatımda izlediğim en güzel film
Avatar
Ziyaretçi
Nisanur Öz 13 Haziran 2017, Salı
bu ne amk sonuna yarıldım ama izleyin tecrübe edinirsiniz başka filmler size iğrenç gelmez
Avatar
Ziyaretçi
Emre Tanrıverdi 03 Eylül 2017, Pazar
bizde bişiler yapakmı
Avatar
Ziyaretçi
izleme 11 Haziran 2017, Pazar
Sakın izlemeyin.
Avatar
Ziyaretçi
sasa 03 Haziran 2017, Cumartesi
site allah belanı versin çocuk pornosu var bunda. ne pis adamsınız
Avatar
Yönetici
  Admin 03 Haziran 2017, Cumartesi
Video’nun hemen üzerinden filmle alakalı açıklama yapılmıştır filmi biz yapmadık biz çekmedik.
İMZA
Duvarlar Renkli Olsada, Karanlıkta Ne Görebilirsinki???
Avatar
Ziyaretçi
Reis 25 Mayıs 2017, Perşembe
Zaman kaybı saçma sapan bi film. Ne gerek duymuşlar bu konuyla ilgili film çekmeye hic bir anlam veremedim. Gerçi Sırplar dan her şey beklenir Boşnak katliamından sonra. Abartıldığı kadar da değil film.
Avatar
Ziyaretçi
MİLAŞKA 24 Mayıs 2017, Çarşamba
BÖYLE SAÇMA VE PİSLİK FİLİM HAYATİMDA GÖRMEDİM
Avatar
Ziyaretçi
sürükleyici değil 18 Mayıs 2017, Perşembe
insanın en vahşi arzularını yansıtmaya çalışmış. o kadar güzel karı var
Avatar
Ziyaretçi
suat g. 17 Mayıs 2017, Çarşamba
ben böyle bir o.çocukluğu görmedim film de olsa sapıkça böyle filmlere çocukların alet edilmesini de doğrubulmak manyakça olur filmin en güzel sahnesi adam ın gözüne tarrağını sokması olmuş hepinizin allah belasını versin lanet olası pislikler...
Avatar
Ziyaretçi
Melike T. 12 Mayıs 2017, Cuma
Film 18 korku filmi, üstelik yasaklanmış. Bünyen kaldırmayacaksa izlemeseydin. Zaten tüm bunlara rağmen izlediysen şimdi kimseye bela okumaya hakkın yok. Senin psikolojine de yaptığın yoruma da... Lafım şu saçma sapan yorum yapanlara. Kimse bu filmde olanları iyi bir şeymiş gibi göstermeye çalışmamış. Bu film piyasanın ne kadar boktan olduğunu fazla açık bir şekilde anlatmış. FİLMİ İZLEMEDEN ÖNCE YORUMLARA BAKANLAR bünyeniz sağlamsa izleyin aldırmayın aptal insanların bela okumasına. Film gayet güzel. Sadece fazla pornografi içeriyo. Ama şu an bu sitede yasaklı bir filmin yorumlarını okuyorsan, buna hazırsın demektir. Film abartıldığı gibi psikoloji falan bozmuyor. Hadi iyi seyirler.
Avatar
Ziyaretçi
Bryan 31 Ocak 2018, Çarşamba
Aynen doğru bende çok şaşırdım dedim ne acaba adammış yiyiyolar
Avatar
Ziyaretçi
ibrahim 23 Nisan 2017, Pazar
Açıkcası boktan bir film.Sanatsal film yaoacaklarını sanmışlar ancak mide bulantıslndan başka insana hiç bir duyguyu yaşatamıyor.Senaryo da berbat oyunculuklar da bir sözle...
Avatar
Ziyaretçi
ananızı sikim 14 Nisan 2017, Cuma
bu filmde emeği geçen herkesin anasının **** girsin **** çoçukları
Avatar
Ziyaretçi
Hayal geceler 18 Mart 2017, Cumartesi
Bu senaryo yu yapanin koyim kimseye tavsiye etmiyorum
Avatar
Ziyaretçi
serkan ak 15 Mart 2017, Çarşamba
sırplardan da böyle kişiliksiz dengesiz bir film beklenirdi ancak ya bu filmi yapanında yöneteninde film diye çıkaranın a... k.... sapık sırplar
Avatar
Ziyaretçi
Tuğrul Bey 05 Mart 2017, Pazar
BU FİLMDE EMEĞİ OLAN TÜM EKİBİN aq
Avatar
Ziyaretçi
HAHAHAH 30 Aralık 2016, Cuma
UFAKLIKTAN BASLA ... SAKALLIYIDA Bİ BECERSEYMİS İYİYMİŞ ... VE SEKTÖR HİÇBİTMEDEN YOLUNA DEVAM EDİYOR
Avatar
Ziyaretçi
TOPRAK 05 Aralık 2016, Pazartesi
AMMA DA ABARTMIŞSINIZ HE 17 YAŞINDA BİRİ OLARAK İZLEDİM FİLM GAYET GÜZELDİ ÖYLE YOK PSİKOLOJİM BOZULDU YOK ŞU OLDU YOK BU OLDU ABARTMIŞSINIZ. ÖZELLİKLE SON SAHNESİ MÜTHİŞTİ
Avatar
Ziyaretçi
paco 12 Kasım 2016, Cumartesi
senaryo ve yapimda emegi gecen herkesin Allah belasini versin keske yorumlari dikkate alip izlemeseydim.
Avatar
VİP Üye
  YiGiT 30 Mayıs 2016, Pazartesi
18 yaşından küçükler kesinlikle izlemesin :( büyüklerde izlemesin felaket sahneler var :( yasaklı olduğu kadar var bu filmin :( izlerseniz yuh nasıl olur akıl almaz diyebileceğiniz sahneler var. psikolojiniz bozulabilir ;( antisosyal kişilik bozukluğuna yol açabilir ;)
Avatar
Üye
  Siestalavista 08 Mayıs 2016, Pazar
bunu izleyip daha sonra o sahnelerden kurtulabilen var mı? çok daha önce izlemiştim hala hatırladıkça gelir gözümün önüne.. bu film için 18 yaş sınırı yetmez iradesi, midesi kuvvetli bir bünye lazım. kolay kaldırılabilir bir film değil.
Avatar
Ziyaretçi
Human.NET 03 Mart 2017, Cuma
16 yaşında biri olarak zerre etkilenmedim. Her şeyi yaşa bağlamayın. Kişiden kişiye göre değişir bu durum. Bana kalırsa hiç de kaldırılamaz derecede bir film değildi.
Avatar
Üye
  Uslmm 04 Mayıs 2016, Çarşamba
Dehset guzel bi film. Bana bunlarla gel admiiin :))
Avatar
Üye
  bankocu3 04 Mayıs 2016, Çarşamba
bu filmden BOSNALI kadınların neler çektiğini tahmin edebilirsiniz....film bence kült değil HALT bir film ....
Avatar
Ziyaretçi
ayın zıkkımı 29 Nisan 2016, Cuma
yasaklı filmler serinin yayınlanması önerimi dikkate aldığınız için çok teşekkür ederim. film kült bir yapım anlatmaya gerek yok, 18 yaş sınırı olduğunu sakın unutmayın. spoiler vermek istemem ama bebek sahnesi ahlak yapısının sorgulandığı zirve.
Avatar
Üye
  Karakas35 28 Nisan 2016, Perşembe
Admin birde bu filmleri türkçe dublaj olarak eklerseniz sevinirim.filmgo ailesi tekrardan elinize sağlık gerçekten en iyisi olmaya çalışıyorsunuz.zaten siteniz hakkını gerçekten görüntü kalitesi olsun ses olsun çok iyi yapıyorsunuz.
İMZA
Zafer
Avatar
Ziyaretçi
mehmet 10 Mayıs 2016, Salı
ha ha ha yaw bız yasaklı fılm dıyoruz adm turkce dıyor sen alt yazılı bulduguna dua et cogu yasklı fılmın alt yazısı bıle yok
Avatar
Ziyaretçi
Zafer karakaş 28 Nisan 2016, Perşembe
Admin bu filmi türkçe dublaj olarak eklermisiniz.
Avatar
Üye
  Karakas35 28 Nisan 2016, Perşembe
Bu filmi izleyecek olan kişi 18 yaşın üstünde olması lazım kesinlikle çünkü iğrenç ve akıl almaz bazı yerler var bu filmde.benden uyarması öncelikle. Kesinlikle bilinç altı bölümler var.
İMZA
Zafer
Avatar
Üye
  Karakas35 28 Nisan 2016, Perşembe
Admin öncelikle eklediğiniz teşekkürler admin.Türkçe dublaj 1080p olarak güncellermisiniz bu filmi tekrardan.
İMZA
Zafer
Avatar
Ziyaretçi
sadsadfasfasf 28 Aralık 2017, Perşembe
sen hayatımda gördüğüm en iğrenç *** sun yani bu filmi izleyip iğrenmeyip bide 1080 p sini istiyon zevk mi aldın **** bu filmi izleyipte zevk alan tüm *** lara gelsin bu son yazdığım psikoloğa gidin yada direk intahar edin sizin gibi **** insanlara bu dünyada yer yok öbür dünyada allah sizin cezanızı verir

Benzer Filmler

1080P
Dünya Savaşı Z 3D 1080p Türkçe Dublaj Bluray
Dünya Savaşı Z 3D 1080p Türkçe Dublaj Bluray
Zombi Savaşı’nın gerçek dehşetiyle yüzleşmenin vaktidir… Çin’de ortaya çıkan bir virüs insanları yaşayan ölüler haline getirmektedir. Ve insan oğlu ikiye ayrılır. Brad Pitt&...
  •   Tür : Korku Filmleri, Dram Filmleri, Aksiyon Filmleri
  •   İzlenme: 10207
  •   4
      4
  •   Vizyon : 2013
  •   Süre : 113 Dk.
IMDb7.0
Dublaj
1080P
Life as We Know It – Başımıza Gelenler Bluray 1080p izle
Life as We Know It – Başımıza Gelenler Bluray 1080p izle
Başımıza Gelenler 114 dakikalık bir romantik komedi sunuyor. 2010 yılında ABD topraklarında çekilen Başımıza Gelenler seyirci ile ilk buluşmasında çok iyi yorumlar aldı ve oldukça beğenildi. filmgoo.com takipçi...
  •   Tür : Komedi Filmleri, Dram Filmleri, Romantik Filmler
  •   İzlenme: 9883
  •   6
      1
  •   Vizyon : 2010
  •   Süre : 114 Dk.
IMDb6.6
MultiDil
1080P
Kalan – Remainder izle Türkçe Dublaj 2015
Kalan – Remainder izle Türkçe Dublaj 2015
İngiltere ve Almanya ortak yapımı dram filmleri arasında Remainder filmi çift dil seçenekleriyle sizlere geliyor. Remainder filminin konusunu sizlere şöyle özetliyoruz:  geçirdiği bir kazanın sebeb oldu...
  •   Tür : Dram Filmleri
  •   İzlenme: 1545
  •   0
      1
  •   Vizyon : 2015
  •   Süre : 97 Dk.
IMDb5.8
MultiDil
1080P
A Christmas Carol  Yeni Yıl Şarkısı 3D izle
A Christmas Carol Yeni Yıl Şarkısı 3D izle
Charles Dickens'ın her zaman güncelliğini koruyan ünlü Noel hikayesinin yeni versiyonu. Scrooge inatçı, cimri ve huysuz bir adamdır. Çok zengin olmasına rağmen paylaşmayı bilmez. Onu mutlu etmek neredeyse ...
  •   Tür : Animasyon Filmleri, 3D Bluray Filmler, Komedi Filmleri
  •   İzlenme: 6623
  •   4
      1
  •   Vizyon : 2009
  •   Süre : 96 Dk.
IMDb7.9
Dublaj

KAPAT !!